Q'sya Pink Burger

|
Hari ini...ye hari ini...hari yang sangat letih...penat betul rase badan ini. Seharian aku memanjakan si kereta putih aku...hahahaha...dari satu bengkel ke bengkel lain...okkk..tapi post ini bukan citer pasal tue ye..ade post khas untuk itu.

Seperti tajuk yang diatas..ye diatas...Ini post pasal gerai burger berhampiran umah aku...Q'sya Pink Burger. Terus terang aku jarang makan burger dari gerai tepi jalan, tetapi gerai milik Bro Yamin ini menawarkan pilihan burger yang aku kira amat menarik sekali...tak perlu aku cakap lebih...lihat sahaja menunya ..korang pasti terlopong untuk memilih yang mana satu.

Antara banyak-banyak pilihan kat menu tue..aku paling suke Papa Burger ... one of the special menu kat gerai ini...memang sedap hingga menjilat meja  jari...hehehehehe

Ape ape pun, kepada Bro Yamin diharapkan bisnes bro akan terus berkembang maju..InsyaAllah..

Bagi sape2 yang berminat nak mencoba sila cari gerai ini berhampiran simpang trafik light Alor Tempoyak, berhadapan Spa Cuci Kereta..dan bersebelahan dengan Balai Selera Tomyam..selamat mencoba ya tuan  - tuan.

Q'sya Pink Burger

very the pink...amek ko

Menu special..PAPA BURGER!!!

korang pilih la...



ini santapan aku...PAPA BURGER

2 comments:

Unknown said...

pomot nampak..ley discount ka tiap2 bulan?ka mkn percent?hehehe

Khairul Faizal said...

khidmat masyarakat kepada kawan2..haha tak gitu?

Post a Comment

Pengikut Tersohor

Search This Blog

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!