Snow Leopard VS Lion

|
Snow Leopard dan Lion
Agak-agak la kan...kalau dua ekor kucing kat atas ni bergaduh ...yg mana akan menang??...tapi itu bukan isunya huhuhu...mustahil dua kucing ni bertembung secara alami kerana habitat dua ekor kucing ni berbeza. Ape sebenarnye motif aku adalah nak citer pasal Macintosh OS X versi Snow Leopard dan yang terbaharu versi Lion (skrg dah kuar pulak Mountain Lion..). Bagi aku seorang penguna Apple Macbook Pro paling murah dipasaran....mase aku beli tue memang Lion dah release tapi belom lg didatangkan sekali dengan Macbook Pro...tetapi Macbook Air dapat pulak...adeh!.....untuk upgrade dari Snow Leopard ke Lion poket korang kene ade USD29.99....hmmm lebih kurang MYR105.00 la.....korang bole update kat App Store dengan semudah ABC...just pastikan Kredit Kad korang tak kene block huhuhuhu....Tapi sampai ke hari ini aku masih setia pada Snow Leopard (hahaha taik hidung masin... upgrade free xde??). Satu lagi yang membuatkan aku rase ralat yang amat sangat bile aku dpat tahu yang Apple bagi free voucher upgrade ke Lion untuk mereka yang beli Macbook dan iMac dari bulan Mac ke Jun 2011 yang lepas....tapi aku yang malang ini terlepas pandang dan tahu pada Julai....hampeh betoi..

0 comments:

Post a Comment

Pengikut Tersohor

Search This Blog

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!