Cover Book Tab 10.1

|
Al kisahnye, aku naik bosan melihat cover book tab aku yang dah huduh tue.....beli kemain mahal tapi tak tahan pun......yang ini aku beli RM80.00 kat ECM...kalau kat Dungun lagi la MAHAL bole pulak satu kedai di Mesra Mall bole letak rege dekat RM200.00 (gile ke hape!!!) . Tapi ku sangka panas ke petang rupanye hujan di tengah hari....walaupun cover book ni nampak smart dan slim ...tapi kulit dia tak tahan calar...bile dah calar nampak huduh sangat..

Cover Book oleh Samsung
Dipendekan cerita aku pun beli la yang baharu kat ECM (jugak). Tapi kali ni buat aku terkejut betul...agak2 nye tablet ni dah jadi trend zaman sekarang sampai hampir semua manusia ade Tablet...tak kesahla  cap Galaxy Tab ke, Ipad...dan cap lain yg aku musykil nak menyebutnye. Oleh kerana ramainye umat yang pakai tablet...harga cover book ni dah jatuh gile2. Siap kasi free dengan screen protector bagai.....dengan hanya berharga RM60.00 aku dapat Cover book baru lebih tahan calar dan tukar screen protector baru jenis gloss ....yang sebelum jenis Anti finger mark....tapi aku tak suke sebab nampak kelabu je skin tab aku....dah le MAHAL plak ...sebab aku pasang kat kat Dungun...(Moral of the story....jgn beli brg kat Dungun..Mahal!!)

Cover book ni ala Ipad tapi untuk tab 10.1(abaikan water mark tue)

0 comments:

Post a Comment

Pengikut Tersohor

Search This Blog

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!