Lawatan ke Johor dan Kempunan Beriani Gam

|

Al kesahnye, aku dan rodong opis aku ni berlawatan la ke Negeri Johor pada 25dan 26 Mei 2012 yang lepas , hendak melihat tempat orang dan menambah ilmu dan cara orang sane. Aku ni dari awal-awal lagi excited gile sebab dah lama benor tak menjejak kaki ke Johor, kali terakhir adalah tahun 2002 dulu mase aku Konvo kat ITTHO. Lebih kurang 10 tahu jugak la baru bole lihat Parit Raja yang dah tak sama cam dulu. Alhamdulillah lawatan tue memang berjaya dan objektifnye tercapai la....tapi objektif aku untuk makan nasik beriani gam tak tercapai..T__T...punye la berangan-angan dapat makan skali tak dapat sebab kat tempat kite orang stop tue kedai dah tutup...hmmm last skali makan nasik ayam je la....hadooi..datang jauh2 skali makan nasik ayam je?

Walaupun dah balik Dungun.....masih terbayang-bayang nasi beriani.....adoi..tak tido malam aku duk memikirkannye....mana nak carik nih?? kemudian baru aku teringat yang aku pernah makan nasik beriani yang sedap kat Kuantan dengan best friend aku Dr. Akramin...berbuka pose mase tue...bole tahan rasenye...puas hati la. Kerana dah teringin sangat nak makan nasi beriani, aku pun berdating la Kuantan atau lebih spesifik ke ECM sebab tempat yang jual nasik beriani tue adalah LAKSA SHACK...hehehe rupe-rupenye kedai Laksa pun ade menu Nasik Beraini Kambing!! SEDAP!!

begini la rupe Nasik Beriani Laksa Shack

0 comments:

Post a Comment

Pengikut Tersohor

Search This Blog

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!