Fotografi: Sesi bergambar Fayyadh sempena ulang tahun kelahiran pertama

|
Syukur pada Allah S.W.T, pada tanggal 27 Januari 2015 ..genap lah sudah umur putera pertama kami. Sebagai tanda syukur kami sekeluarga pun membuat sedikit jamuan kecil-kecilan bagi meraikan hari itu dengan rakan-rakan sekerja di kuarters kami yang serba kurang itu. 

Alhamdulillah, walaupun kecil dan sederhana .. tetamu yang berkunjung bertali arus sampai lah ke malam. Walau penat.. tapi kami puas menyantuni para tetamu. Mudah-mudahan kehadiran mereka bersama doa buat kesejahteraan anak kami.

Keesokan harinya, kami merancang untuk bergambar kenang-kenangan di Taman Boulevard Mukah. Walaupun taman tersebut sedang melalui hari-hari suramnya, namun aku kira tempatnya masih cantik. Seandainya pancuran air dan kolam - kolam disana diselenggara .. maka aku kira betapa indahnya taman ini sebagai penyeri bandar Mukah. 

Terasa agak teruja, agak lama tidak menyentuh kamera tuaku. Nikon D700 yang lama diam di dalam "dry box". Kalau ia punyai jiwa dan suara, barangkali sudah pasti ia berteriak kebosanan..hahaha. 











0 comments:

Post a Comment

Pengikut Tersohor

Search This Blog

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!